28/11/16

Εισαγωγή


Για να δούμε..
Πάντα ήθελα να έχω ένα χώρο στον οποίο να καταγράφω ό,τι θέλω, να συγκεντρώνω τις σκέψεις μου και να τις βρίσκω ανά πάσα στιγμή γραμμένες. 
Με το πέρασμα των χρόνων όμως και ειδικά την τελευταία πενταετία κατάλαβα ότι όταν κάθεσαι και λες τις σκέψεις σου και τα αισθήματά σου στους γύρω σου, οι μισοί δε βλέπουν την ώρα να σταματήσεις να μιλάς και οι άλλοι μισοί χαίρονται όταν κακοπερνάς. Οπότε και εγώ σταμάτησα να μιλάω και κυρίως σταμάτησα να εκφράζω τους προβληματισμούς μου. Και για να μην εκραγώ, στράφηκα και βυθίστηκα σε αυτό που ήξερα από μικρή να κάνω: απομονώθηκα στον κόσμο των μυθιστορημάτων .
Προς το παρόν λοιπόν, το μόνο που θα κάνω θα είναι να καταγράφω εδώ τις απόψεις μου για τα βιβλία που διάβασα, έτσι, για να βγάλω το απωθημένο της δημιουργίας προσωπικού ιστολογίου και για να έχω συγκεντρωμένα τα βιβλία μου σε ένα δικό μου χώρο. 
Για όσο καιρό θέλω και αν μου αρέσει, αλλιώς δεν πειράζει βρε αδερφέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου