11/12/18

Πώς αγόρασα το βιβλίο "Οι καλοί"


Σας έχει τύχει να πάτε σε βιβλιοπωλείο και να γίνετε σούργελο; Εμένα όχι πολλές φορές, συνήθως δεν μιλάω σε κανέναν, αρνούμαι τη βοήθεια των υπαλλήλων και κάθομαι ήσυχη- ήσυχη να κοιτάω τα βιβλία, αλλά τώρα που διαβάζω ξανά την κριτική μου για το βιβλίο "Οι καλοί" θυμάμαι τι έπαθα: 
Διάβασα το βιβλίο της Κεντ "Έθιμα ταφής" και όπως σχεδόν όλος ο κόσμος ενθουσιάστηκα. Είχα πει τότε ότι αν κυκλοφορήσει άλλο βιβλίο της στα Ελληνικά θα πάω να στηθώ στην ουρά να το πάρω πρώτη- πρώτη. Ε, μαθαίνω ότι κυκλοφορεί το "Οι καλοί" στις αρχές Δεκέμβρη (για το 2017 μιλάμε), οπότε αμέσως αρχίζω να καταστρώνω σχέδια πώς θα δικαιολογήσω στον σύζυγο ότι παρά τα περίπου 30 αδιάβαστα βιβλία που έχω στο σπίτι, και εκτός από τα βιβλία που θα πάρω τη black friday (4 πήρα, γερή να είμαι να τα διαβάσω όλα αφού μέχρι τώρα διάβασα μόνο τα δύο εξ αυτών) χρειάζομαι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και μάλιστα ΑΜΕΣΩΣ το συγκεκριμένο βιβλίο. 


Φυσικά δεν βρίσκω καμία δικαιολογία, αλλά δε βαριέσαι, τώρα με παντρεύτηκε, είναι αργά, τι θα κάνει, θα με χωρίσει για ένα βιβλίο; 
Έρχεται η black friday, πάμε μαζί με το σύζυγο στην αγορά, παίρνω τα 4 βιβλία (πάντα παίρνω μερικά για εμένα και τουλάχιστον 1 για τα παιδιά- το ξεκάρφωμα είναι απαραίτητο και τα παιδιά πάντα χρειάζονται καινούρια βιβλία- ναι, σαν τα μούτρα μου θα τα κάνω τα παιδιά μου - έχουν μια βιβλιοθήκη τίγκα)

......


Τι έλεγα; Α, ναι.

Περνάνε οι μέρες, έρχεται η μέρα που κυκλοφορεί το βιβλίο οπότε πάω σε μεγάλη αλυσίδα βιβλιοπωλείων θεωρώντας ότι εκεί υπάρχουν πιο πολλές πιθανότητες να το βρω (μένω Αλεξανδρούπολη). Μπαίνω μέσα (περίπου στις 10 το πρωί), ανεβαίνω πάνω περιχαρής και καταχαμογελαστή και τρέχω στον πάγκο με τις νέες κυκλοφορίες. 



Δεν το βρίσκω.
Ξανακοιτάω- δεν εμφανίστηκε.
Πάω στις προσφορές (ευσεβής πόθος νομίζω ονομάζεται αυτό): τι να δω: δεν ήταν εκεί φυσικά.
Πάω στα ράφια: όχι, ούτε εκεί.
Κοιτάω τον υπάλληλο, με κοιτάει. Τον καρφώνω στα μάτια με το βλέμμα μου- με ρωτάει "Μπορώ να βοηθήσω";
Βίκυ: Οι καλοί πού είναι;
Υπάλληλος: ......Ποιοι καλοί;
Βίκυ: Οι καλοί, κυκλοφορούν σήμερα!!!
Υπάλληλος: Ποιοι καλοί κυκλοφορούν; (αρχίζοντας να τρομάζει)
Βικυ: ΤΗΣ ΚΕΝΤ (υψώνοντας λίγο τη φωνή).
Υπάλληλος: ....(βλέμμα όλο απορία, συννεφάκι πάνω από το κεφάλι του να αναρωτιέται τι ώρα πιάνει δουλειά ο σεκιουριτάς).
Βίκυ: Της κυρίας που έγραψε το βιβλίο "Έθιμα ταφής; Έγραψε καινούριο σήμερα κυκλοφορεί, δεν ήρθε ακόμη;
Υπ: (με βλέμμα ανακούφισης): Όχι.

Λίγες μέρες μετά το πήρα, αλλά γενικά τώρα πια λίγο τον αποφεύγω τον κύριο, λίγο ντρέπομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου