6/3/17

Ο υποβολέας, του κ. Ντονάτο Καρίζι



Για αστυνομικό ήταν πολύ καλό. Σίγουρα όμως δεν ήταν το καλύτερο βιβλίο που έχω διαβάσει. Απλά ήταν ένα καλό αστυνομικό. 
Προφανώς και δεν είχε νόημα το να ψάξω να βρω ποιος είναι ο υποβολέας, στο κάτω- κάτω ακόμη και τώρα που το τελείωσα δεν είμαι απολύτως σίγουρη για την ταυτότητά του. Αυτό που με έκανε και διέθεσα κάθε ελεύθερο λεπτό του χρόνου μου σε αυτό το βιβλίο είναι οι γνώσεις εγκληματολογίας που έδινε συνέχεια. Βοηθούσε να καταλάβεις πώς σκέφτονται οι κατά συρροήν δολοφόνοι. Έχω διαβάσει και άλλα βιβλία με κατά συρροήν δολοφόνους (δεν θυμάμαι τίτλο τώρα, αλλά σίγουρα έχω διαβάσει) όμως αυτό ήταν το πιο περιγραφικό ως προς τον τρόπο σκέψης και δράσης τους. 
Επίσης υπήρχαν σκηνές που με άφηναν με ανοιχτό το στόμα, δεν είχα καν υποψιαστεί ότι η εξέλιξη θα πήγαινε προς αυτήν την κατεύθυνση. Και αυτό είναι πολύ καλό. 
Δεν ξέρω αν μου άρεσε που δεν υπήρχε σχεδόν καθόλου συναίσθημα στο βιβλίο, μιλάμε για παιδιά δολοφονημένα με φριχτό τρόπο και δεν ήταν συναισθηματικά εκβιαστικό ούτε για μια γραμμή. Πάντως δεν μου έλειψε όσο το διάβαζα, τώρα το σκέφτηκα που καταγράφω τις σκέψεις μου. Είχα και ένα θέμα με το να καταλάβω πώς στο καλό κατέληξαν στο συμπέρασμα που κατέληξαν. Όχι πάντα, αλλά κάποιες φορές διάβαζα ξανά και ξανά τον τρόπο σκέψεις και τους συνειρμούς τους (όπως μου τους έδιναν ο συγγραφέας και ο μεταφραστής) και δεν καταλάβαινα τίποτα. Αλλά δεν πειράζει, ας μείνει και κάτι χωρίς να το καταλάβω, έμαθα εγκληματολογία :) 
Και τώρα φτάνει, μη διαβάζετε παρακάτω όσοι δεν έχετε διαβάσει το βιβλίο, μείνετε σε αυτά, εξάλλου μια γραμμή θα γράψω στο σπόιλερ. 
SPOILER   SPOILER   SPOILER
(Με το πρώτο κοριτσάκι: σοβαρά; Μπάτε σκύλοι αλέστε ο χώρος διαμονής;)

Βαθμολογία: 9/10

Το οπισθόφυλλο του βιβλίου
Ο εγκληματολόγος Γκόραν Γκάβιλα και η ομάδα του καλούνται να εξιχνιάσουν μια σειρά αποτρόπαιων εγκλημάτων.
Απέναντί τους έχουν έναν πολυπρόσωποι εχθρό, που τους παρασείρει σ ένα εφιαλτικό παιχνίδι. Κάθε θύμα του είναι μια καινούργια πρόκληση, κάθε εγκληματική πράξη του αποκαλύπτει ένα κρυφό μήνημα, που φέρνει αντιμέτωπα όλα τα μέλη της ομάδας με ό,τι πιο σκοτεινό κρύβεται μέσα τους.
Όταν προστίθεται στην ομάδα και η Μίλα Βάσκες, ειδική στις εξαφανίσεις, όλες οι πλάνες καταρέουν η μία μετά την άλλη.
Όμως το τίμημα της επιτυχίας είναι πολύ ακριβό: Γιατί πίσω από κάθε έγκλημα που εξιχνιάζεται κρύβεται κάτι ακόμα πιο φριχτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου